Wij brengen het beste samen, vers en snel! Door korte logistieke routes, rechtstreeks van de producent naar de klant, bieden we maximale versheid. In ons distributiecentrum in Aalsmeer (Nederland) hanteren we een zo kort mogelijke opslagtijd. Deze locatie maakt ook fijnmazige distributie mogelijk: bestellingen kunnen op efficiënte wijze gebundeld worden.
Levarht jouw retail partner
Sinds 1933 zitten wij al in de dynamische wereld van groente en fruit. Door de jaren heen hebben we dan ook veel kennis opgebouwd. En dit willen we delen! Naast het leveren van hoogwaardige producten, denken we op alle vlakken mee om onze retailklanten verder te helpen.
excellente logistieke oplossingen
verser dan vers
Bij Levarht streven we ernaar om onze producten zo snel mogelijk te leveren. We hebben onze logistieke keten daarom zo ingericht dat we in staat zijn om meer dan 80% op de ene dag te oogsten, klant specifiek te verpakken en de volgende dag al te leveren! Door onze permanente kwaliteitscontrole kunnen wij het hele jaar door dezelfde versheid garanderen. Onze kwaliteitsafdeling werkt op unieke wijze. Levarht’s groente en fruit wordt al bij de teler gecontroleerd. Zo kunnen we de kwaliteit op de winkelvloer altijd garanderen.
leverbetrouwbaarheid door wereldwijde eigen teelt
Door een unieke combinatie van eigen teelt met langdurige teeltsamenwerkingen (in Nederland, Mexico, Nieuw-Zeeland en Costa Rica), kunnen wij constant kwalitatieve producten bieden. Een samenwerking met Levarht geeft je toegang tot Oxin Growers, één van de grootste telersverenigingen van Nederland. Dit garandeert kwaliteit, volume en beschikbaarheid.
innoveren in de wereld van vers
Door ons wereldwijde netwerk hebben wij veel data verzameld en goede inzichten over schapinrichting, productpromoties, klantbenadering en consumentengedrag. Als ervaren retailpartner, denkt Levarht met je mee en adviseren we op het gebied van category management.
Wat kunnen we voor jou betekenen?
- Productoptimalisatie
- Product- en merkconcepten
- Category management
- Verpakkingen (thema, concept of private labels)
- Consument- en shopper insights
- Kostenoptimalisatie